آموزش نکته هایی حیاتی در مورد تعمیرات کولر آبی و راهنمای سرویس سالانه آن

سرویسکاران سامانه ثبت توصیه آنلاین با ۱۰ سال سوابق کاری در مورد سرویس ها کولر آبی , تعمیر کولر آبی و خدمت کولر آبی فراهم سرویس ها رسانی به مشتریان هست . نصاب کولر آبی تهران

تعمیرات کولر آبی/سرویس کولر آبی

سرویسکاران ( درباره ی سرویس کولرابی و تعمیر کولرابی ) برگرفته از کادری کارآزموده و با تجربه اماده سرویس رسانی در سراسر استان تهران در حوزه‌ ی کولرابی , سرویس کولرابی , تعمیر کولرابی , تعویض پوشال , خدمات کولرابی , تعویض موتور کولر ابی , تعویض پمپ اب کولر ابی و تمامی کارها مرتبط با کولرابی در تمامی ی برندها با ارزان ترین ارزش و سرویس دهی در محل هست
سرویسکاران سامانه ثبت توصیه آنلاین با ۱۰ سال سوابق کاری در مورد سرویس ها کولر آبی , تعمیر کولر آبی و خدمت کولر آبی فراهم سرویس ها رسانی به مشتریان هست .

تعمیرات کولر آبی

خدمات قابل ارائه سرویسکاران در مسئله سرویس ها کولر آبی به شرح پایین می‌باشد :

با شروع فصل گرما می بایست ابتدا کولر ها را خدمت کرده و در‌صورتی‌که نیازی به تعمیر داشته باشد آن را بازسازی نمود . اگر چه عالی است خدمت کولر را به دست سرویس کار مجاز بسپارید تا از پیدایش صدمات احتمالی به خویش و وسایل برقی خودداری شود ; ولی شاید برخی اوقات نیز ناچار گردید خودتان این کار را انجام دهید . پس بد نیست با خواندن این چه‌گونه بدانید و چه کار می بایست بکنید .
یک کولر سرویس نشده , تمام تلاش‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف برق و آب را به باد می دهد , پس خوبتر است خاموش باشد , ‌ ولی بعضا از ما چنان به خنکای کولر عادت کرده‌ایم که در خانه‌ای با کولر خاموش , مبتلا تنگی نفس می‌شویم و کولر را یک نفس به کار می گیریم , تا زمانی‌که قبض‌های رعب آور از راه رسد و شیرینی خنکای دلپذیر را به کاممان تلخ نماید .

کولرهای آبی , قابلیت و امکان گزینش و تهیه رتبه سوزوسرما را ندارند و نهایتا به دور تند و نماید را می‌توان از آنان توقع داشت . پس خوب تر است در بخش اعظمی از ساعت ها خاموش باشند . ولی گرمای تب‌دار بعضا از روزهای فصل گرم سال , کاسه‌های شکیبایی را مالامال و طاقت‌ها را طاق می نماید , پس کولر‌ها را سرویس کنیم تا لااقل انرژی کمتری را هدر بدهند . بعضا از قطعات کولر می بایست هم زمان با آغاز فصل گرما , معاینه ظریف شوند . ضریب فرسایش بعضا از این قطعات بالاست و شاید بر اثر فرسوده شدن , مصرف کولر را بالا ببرند . پس خدمت کولر , پیش از فصل گرما , به طور کامل لازم است . درین مقاله که با استعمال از علم یک کدام از متخصص ها تأسیسات و سرویس کولر مندرج , رویه و ترسیم اضافه کردن بازدهی کولر را مرور میکنیم .

فرآیندها و تجهیزات

کولر آبی از دو بخش گردش آب و گردش هوا تشکیل یافته است که‌این دو گردش بوسیله دو موتور مستقل انجام میشود . سیستم گردش آب کولر به وسیله پمپ آب و سیستم گردش هوا به وسیله‌ی موتور اساسی کولر صورت قبول می کند .

قطعات و تجهیزات کولر آبی رنگ به سه نوع تقسیم‌بندی می شوند :

– الکتریکی : دربرگیرنده کلید سه دکمه‌ای قطع و وصل , پمپ آب و موتور کولر
– مکانیکی : شامل توربین هوا , تسمه و شناور
– اثبات : دریچه‌ها , بدنه , اتصالات شبکه‌ی آبرسانی و شیر تخلیه

پیشین از هر چیز اضطراری است از خاموش بودن کولر و عدم اتصال جریان برق دارای اهمیت ( فاز ) به کولر مطمئن گردید . در حالتی‌که کولر دارای فیوز جدا است آن را جدا فرمائید در غیر این صورت با پشت دست به بدنه کولر بزنید تا از برق نداشتن آن مطمئن گردید .
– تعمیر کولر آبی
– سرویس کولر آبی‌رنگ
– تعویض پوشال کولر آبی
– نصب کولر آبی‌رنگ
– بده بستان پمپ کولر آبی‌رنگ
– تعویض تسمه کولر آبی
– تعویض و تعمیر موتور کولر آبی راهنماي خريد کولر آبي

در منازل و اداراتی که از کولر آبی استفاده مینمایند , با آغاز فصل گرما اولی گام سرویس کولر آبی رنگ و تعمیر کولر آبی می‌باشد . بعضا از اشخاص ترجیح میدهند خدمت کولر آبی رنگ را خودشان انجام دهند . ما سفارش می‌کنیم برای پرهیز از خطرها وارده به خویش و کولرآبی , این سرویس ها را به سرویسکاران بسپارید .
برای مناطقی با اب و هوای گرم و کم آب به کار گیری از کولر ابی سفارش می‌گردد چون کولر ابی با تولید رطوبت بازدارنده از کم آب شدن هوا و ترک میل کردن وسایل چوبی و تولید الکتریسته بومی درین بخش ها می‌گردد و همینطور به لطافت هوا هم امداد می نماید .

انواع کولر آبی‌رنگ :

· کولر آبی‌رنگ متحرک قابلیت و امکان نقل وانتقال و پرتابل بودن را داراست . این گونه کولرهای ابی مخزنشان یا این که به طور دستی لبریز می شود و یا این که امکان اتصال بی واسطه به شیلنگ و شیر آب را دارااست .
· کولر آبی اثبات دارنده بعدها بزرگی هست به همین منظور بر روی پشت بام یا این که حیاط یا این که در تراس نصب میشود و میتوان با شبکه کشی از هوای خنک ان سود مند شد .

تعمیرات کولر آبی

براین اساس بطورکلی می توان اظهار کرد از کولرهای گازی برای بخشها گرم و مرطوب و از کولرهای آبی‌رنگ برای بخش ها کم آب و معتدل استعمال می شود .
علاوه بر این‌که با استارت زمستان بایستی خدمت کولرآبی و تعمیر کولر آبی رنگ را امری اصلی و جدی دانست , در اتمام فصل گرما هم خدمات کولر آبی را برای نگه داری و تندرست ماندن کولر آبی رنگ نباید فراموش کرد .

طریق محاسبه و تعیین کولرابی براساس تفاوت در متراژ سازه و همینطور قرار دریافت کردن ان واحد در تحت بام ساختمان و یا این که قرار دریافت کردن در طبقات اواسط , روش محاسبه و انتخاب کولرابی مختلف است .
با اتمام فصل گرما لازم ست که سرویس کولر آبی پایان فصل را انجام دهیم .
سرویس پایان فصل کولر آبی امری آسان است که با تلاوت مقاله تحت درخصوص تعمیر کولر آبی‌رنگ و سرویس کولر آبی , می توانید به راحتی کولر خویش را خدمت فرمائید :

در صدر بایستی دقت داشته باشیم که برق دستگاه جدا هست . آنگاه مخزن آب کولر آبی را تخلیه کرده و نصیب هایی که به روغن کاری احتیاج دارااست را به طور بدون نقص روغن کاری کنیم . توضیحاتی در مورد نحوه ساخت کولرهای آبی کم‌مصرف بدون موتور و تسمه

در هنگام سرویس کولر آبی پایان فصل بایستی اعتنا داشت که در کف کولر آبی پوسیدگی ویا زنگ زدگی وجود نداشته باشد . در شرایطی که که پوسیدگی چشم شد بایستی مبادرت به تعمیر کولر آبی‌رنگ در محل پوسیدگی کرد . و در صورت زنگ زدگی می بایست با زد زنگ آن را بپوشانید .
روزنه های داخلی کولر آبی را پوشانده و چنانچه شبکه کشی به طور روکار بود می بایست آن‌ها را با عایق منحصربه‌فرد بپوشانید . نیز چنین برای جلو گیری از مصدومیت کولر آبی در اثر

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *