آموزش طرز بستن لوله سینک ظرفشویی دوقلو

از کارهایی که بیشتر مردم درباره ریزه کاری های آن اطلاعی ندارند و به راحتی نمی‌توانند آن را انجام دهند بستن لوله سینک ظرفشویی دوقلو است که اگر برای این کار نمی خواهید هزینه کنید می توانید آموزش های ما را که در رابطه با نحوه اتصال لوله سینک ظرفشویی دوقلو است را دنبال کنید.

طرز بستن لوله سینک ظرفشویی دوقلو چه مراحلی دارد؟

‌ بستن لوله سینک ظرفشویی دوقلو در چند مرحله انجام میشود. بارها اتفاق افتاده که در منزل شاهد گرفتگی لوله های زیر سینک ظرفشویی بوده اید و با استفاده از روش های خانگی، خیلی سریع توانسته اید چربی ها و یا مواد غذایی که منجر به گرفتگی لوله ها شده اند را، از بین ببرید. گاهی نیاز است تا با یک لوله بازکن در این باره مشورت نماییم و خودسرانه در مواقعی که سیستم فاضلاب خانه ما دچار مشکل شده عمل نکنیم و کار را به متخصص خودش بسپاریم.
در سایت لوله بازکنی برچسب در هر ساعات از شبانه روز، شما می توانید با نزدیکترین لوله بازکنی به خود جهت بازدید و یا مشورت گرفتن تماس بگیرید و از خدمات سراسری آنها به عنوان مثال چاه بازکنی شمال تهران در حدود کمتر از نیم ساعت بهره مند شوید.

برای این که بتوانید به خوبی با طرز بستن لوله سینک ظرفشویی دو قلو آشنا شوید، باید با دقت مراحل زیر را یکی پس از دیگری به دقت انجام دهید.

نقشه طرز بستن لوله سینک ظرفشویی دوقلو را بررسی کنید

اگر سینک و لوله های آن را تازه خریدید، به همراه آن راهنمای تصویری وصل لوله ها وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید و بعد از باز کردن بسته بندی آنها، تمام واشر ها و لوله ها را به صورت جدا جدا کنار هم گذاشته که در زمان بستن به دنبال واشر یا لوله دیگری نباشید و بدانید که چه چیزهایی را در اختیار دارید تا بتوانید لوله فاضلاب ظرفشویی را ببندید.

اتصال تورهای استیل بر روی سینک؛ یکی از مراحل نصب سیفون ظرفشویی دوقلو

برای بستن لوله سینک ظرفشویی دوقلو ابتدا دو تا توری سوراخ دار را برداشته و از درون لگن سینک بر روی سوراخ هایی که در آن وجود دارد، توری ها را قرار دهید و بدانید که زیر این توری ها و شبکه های استیل در درون لگن چیزی نباید باشد و برای بستن لوله فاضلاب سینک ظرفشویی دوقلو این توری ها باید روی سینک به صورت مستقیم قرار بگیرد.

یادتان باشد که اگر لوله ها به سختی گرفتند و خودتان قادر نبودید که گرفتگی را رفع کنید، به سایت لوله بازکنی برچسب رجوع کرده و با استفاده از ابزارهای مجهز در هر منطقه از تهران که هستید این مشکل را از بین ببرید. شما می توانید به عنوان مثال با جستجوی لوله بازکن شهران در گوگل و انتخاب سایت برچسب، به یکی از صفحات لوله بازکنی در این سایت بروید و چنانچه درخواست شما برای دیگر مناطق تهران بود، از کادر جستجو منطقه ای که به دنبال تکنسین حرفه ای برای رفع گرفتگی لوله زیر سینک ظرفشویی خود می باشید، انتخاب نمایید.
اکنون به شما مشخصات افراد فعال در زمینه لوله بازکنی در همان منطقه نمایش داده می شود، یا می توانید خیلی آسان از همان ابتدا لوله بازکنی سایت برچسب را جستجو کنید.

طرز بستن اتصالات زیر سینک ظرفشویی

در نصب انواع لوله های زیر سینک ظرفشویی اتصال لوله ها به یکدیگر بخش مهمی می باشد که شما باید از اتصال لوله زیر سینک اطلاعاتی داشته باشید.
مدل اتصالات زیر سینک، برای سینک های مختلف فرق دارد. ولی جنس لوله و مدل وصل کردن لوله ها یکی میباشد.
پس اگر قانون کلی متصل کردن لوله ها را بدانید، میتوانید بدون راهنما خودتان لوله زیر ظرفشویی را ببندید.

چند قاعده کلی در طرز بستن لوله سینک ظرفشویی دوقلو که باید بدانید عبارتند از:

  •  مهره های پلاستیکی را به همراه یک واشر به اندازه خودش ببندید: مهره ها دو طرف دارند که یک طرف آن دارای رزوه و یا شیارهای هست که برای محکم کردن استفاده می شود و طرف دیگر بیرون مهره ها می باشد و برای بستن لوله زیر سینک ظرفشویی، مهره های پلاستیکی را از قسمت صاف لوله به گونه ای که برآمدگی سر لوله درون مهره ها باشد درون لوله جایگذاری کنید.
  • اتصال لوله ها از طرف صاف آنها که هیچگونه انحنای ندارد: هر لوله ای دو مهره در بالا و پایین خود دارد که یک طرف آن انحنا داشته و طرف دیگر لوله صاف می باشد.
    ابتدا داخل مهره را به طرف بیرون لوله قرارداده، طوری که مهره در طرف صاف لوله قرار بگیرد و بعد واشر های کوچکی که شبیه قیف هستند را درون لوله کنید و یک طرف واشر که بزرگ تر و ضخیم تر است را به طرف درون مهره بگذارید.
  • مدل اتصال سیفون ظرفشویی کاسه ای در پایین سینک: برای بستن سیفون ظرفشویی دوقلو ابتدا باید دو سیفون که مثل کاسه کوچک هستند و در وسط شان یک مهره برنجی وجود دارد را به کار گرفت.
    برای بستن لوله سینک ظرفشویی دوقلو باید واشرهای لاستیکی که سایز بزرگی دارند را روی لبه این سیفون های کوچک بگذارید و بعد با پیچ بزرگی، از درون سینک توری و سیفون هارا به هم  وصل کنید.
    دقت کنید که پیچ رو خیلی زیاد نپیچید که سیفون ظرفشویی دوقلو زیر لگن شکسته میشود.

مدل اتصال لوله زیر سینک دوقلو به سیفون ها

در مرحله بعدی دو تا سیفون زیر لگن سینک وجود دارد که باید لوله های آماده شده را به آنها وصل کنید و سمت دیگر لوله توسط یک سه راهی به لوله دیگری وصل شده تا در نهایت یک خروجی داشته باشیم.
نحوه بستن لوله سینک ظرفشویی بدین طریق است که آن سر لوله که انحنا دارد، توسط مهره به سیفون ها متصل می شود و سر دیگر لوله که صاف می باشد به سه راهی وصل میشود.

طریقه نصب سیفون ظرفشویی دوقلو

بعد از اتصال دو تا سیفون کوچک پایین سینک به سه راهی، باید سیفون اصلی را متصل کنیم که سیفون اصلی یک قطعه بزرگ تخم مرغی شکل و یا استوانه‌ای است که این سیفون، از ورود حشرات موذی و بوی ناخوشایند به درون سینک ممانعت می‌کند.
سیفون ظرفشویی دوقلو اصلی تشکیل شده است از یک ورودی در بالای سیفون که این ورودی سه راهی می‌باشند و یک خروجی که طولش کمتر است و این خروجی حالت خرطومی دارد.

اکثرا بعد از این که لوله سینک ظرفشویی رو بستید و یک مدت از آن استفاده کردید، لوله فاضلاب سینک میگیرد و آب به راحتی خالی نمی شود. در این صورت شما می توانید، نوشته آموزش لوله بازکنی با سرکه و جوش شیرین را در سایت برچسب مطالعه کرده و این مشکل را رفع کنید.

روش اتصال لوله ظرفشویی خرطومی به لوله فاضلاب

وقتی که سه راهی را به ورودی سیفون اصلی متصل کردید، سپس آن سمت لوله خرطومی که انحنا دارد را توسط مهره های پلاستیکی به خروجی سیفون اصلی متصل کنید و در نهایت خروجی را به طرف لوله فاضلاب اصلی ساختمان بگذارید.
واشر سیاه بزرگی را در سمت دیگر لوله خرطومی متصل کنید؛ به صورتیکه آن بخش دندانه دار واشر به درون لوله فاضلاب رفته و قسمتی از خرطومی تقریباً به اندازه ۵ تا ۱۰ سانت از دهنه واشر بیرون برود.

آخرین مرحله از نحوه اتصال لوله سینک ظرفشویی را بیان کردیم، اگر شما تمامی اتصالات را صحیح انجام دهید قادر خواهید بود که آب را از داخل سینک، به درون لوله فاضلاب منتقل کنید.

مطالب مهم در بستن اتصالات زیر سینک ظرفشویی دوقلو

بعد از اینکه لوله ظرفشویی را بستید توجه کنید که همه اتصالات سفت و محکم باشند و  واشرهای آب بندی درست در سر جای خود قرار بگیرند.

اگر واجب است که طول لوله ها کمی کوتاه شود می‌شود چند تا از لوله‌های صاف را از قسمتی که انحنا ندارد توسط چاقوی تیزی کوچیکتر کنید.

معمولا هنگام خرید لوله های زیر ظرفشویی نقشه بستن آنها همراهشان است و سعی کنید با توجه به توضیحات بالا و نقشه خود لوله ها آنها را سر هم کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *