روشهای خانگی برای بازکردن لوله فاضلاب در منزل

بسیاری از گرفتگی های لوله های فاضلاب را می توان با روش های خانگی برطرف کرد، مانند استفاده از فنر دستی یا محلول لوله بازکن.
ما در این مقاله روشهای خانگی بازکردن لوله فاضلاب را به شما آموزش می دهیم.

کاربرد محلول لوله بازکنی در باز کردن لوله فاضلاب

محلول ها بر اساس نوع مواد به کار رفته در آنها متفاوت می باشند و باید طبق دستور العمل روی بطری آن عمل کرد. البته می توانید از محلول لوله بازکنی خانگی ترکیب جوش شیرین و سرکه استفاده کنید. اگر لوله های منزل شما باز نشد می توانید از فنر دستی استفاده کنید و چنانچه تجربه فنر زنی ندارید بهتر است این کار را به تکنسین برچسب لوله بازکنی بسپارید.

طریقه باز کردن لوله فاضلاب در منزل با لوله بازکن دستی

لوله بازکن دستی یا همان تلمبه در بیشتر خانه ها پیدا می شود که ساده ترین روش رفع گرفتگی لوله فاضلاب در منزل می باشد. از این روش برای گرفتگی های سطحی استفاده می شود.
طرز استفاده از این وسیله این گونه است که قسمت پلاستیکی تلمبه را روی ورودی لوله قرار دهید، سپس کمی فشار دهید تا مکش ایجاد شود و همین کار را چند بار انجام دهید تا گرفتگی برطرف شود، سپس مقداری آب بریزید تا مواد از داخل شسته شوند.


اگر نتوانستید مشکل گرفتگی لوله را برطرف کنید، می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید و از خدمات تکنسین های لوله بازکنی شبانه روزی در این وب سایت استفاده نمایید. فقط کافی است نام محل مورد نظر خود را به همراه سرویس درخواستی برای مثال لوله بازکنی شهرک گلستان جستجو کنید تا مشخصات نزدیک ترین تکنسین به محل سکونت خود را بیابید.

باز کردن لوله فاضلاب با فنر دستی چگونه است؟

در این روش بهتر است، فنر را به آرامی درون لوله کنید تا به محل گرفتگی برسد سپس به آرامی فنر را بچرخانید تا گرفتگی بر طرف شود و بعد از آن مقداری آب در آن بریزید تا مواد را بشوید و به درون فاضلاب ببرد.

پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب به ساده ترین روش

شما میتوانید با مطالعه مقاله علت های گرفتگی لوله فاضلاب در سایت برچسب از مسدود شدن لوله های فاضلاب خود جلوگیری کنید، در هنگام شستشوی ظرف‌ها حواستان باشد که مواد اضافی درون چاه نرود یا برای جلوگیری از گیر کردن چاه توالت می توانید از چاه بست استفاده کنید.

برای باز کردن لوله در منزل روشهای دیگر مثل استفاده از نوشابه و … هم وجود دارد ولی باید بدانید که ما دراینجا به روشهای اصولی اشاره کردیم و به شما هم توصیه می کنیم که از روشهای غیر اصولی برای بازکردن لوله های منزل استفاده نکنید چرا که موجب می شود به خودتان یا به تاسیسات منزلتان آسیب برسانید که هزینه بیشتری را برایتان در بر دارد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *