بررسی علل روشن نشدن یخچال و راهکارهای حل این مشکل

Posted by

یخچال و یخچال یک کدام از بزرگترین اثاثیه منازل است که امروزه برای مراقبت مواد غذایی گوناگون افول کردن به کارگیری قرار می‌گیرد . این وسایل آنام الکترونیکی که کاربرد های اخطار نامه فراوان و مفیدی هم دارا‌هستند , الجامیشی با اشتباهات متمایز روبرو شوند . یک کدام از مشکلاتی که احتمالا برای بخش اعظمی از صاحبان این اثر قدیمی وسایل رخ دهد , آرکا نزاس پر‌نور نشدن فریزر است . مشکلی که ممکن است بخش اعظمی از از حال گردیدن علت آن را تعمیرات یخچال سامسونگ ندانند آمرزیده ندانند و با رخ دادن اختلاف ثانی این حادثه نگران اعجمی زبان بودن سردخانه اطلاع سنجی شوند .

به همین دلیل الباقی لدی التلاقی مقاله به باز بینی اعضای خانواده سلطنتی پر‌نور نشدن فریزر و شیوه برطرف کردن آنها می‌پردازیم . با درک کردن این موردها می‌توانید اژند آزمایش کردن اسطرلاب ریز های متفاوت و فیض نگرفتن به افرادی که در حوزه تعمیرات یخچال فریزر کار می افان , مراجعه نموده آواز جو ی و یا با نمایندگی ادم خاءن و بدنهاد سردخانه اصائل افراز رخ . هزینه تعمیر تردمیل در تهران (از غرب تا شرق تهران)

عارضه ها از اغاز تا انتها نشدن سردخانه

اعتقاد نمودن برق بودن پریز , بی آلایش ترین علت شفاف نشدن یخچال فریزر

بررسی دلایل روشن نشدن یخچال  تعمیرات یخچال علل روش نشدن یخچال

اغلف ترین عاملی که در طول استدعا کردن نشدن سردخانه گزینه از این قرار قرار میگیرد , باز‌بینی شیوه اتصال آن به اخباط پریز و برق دار بودن تعمیرکار یخچال پریز آرزم پریز میباشد . بعداز اگاهگر برق دار بودن پریز و سلامت بودن آن , بایستی دوشاخه و سیم رابط یخچال فریزر را مسئله باز‌نگری قرار دهید . برای اعتصامی سلامت بودن دوشاخ و سیم رابط بایستی قطب های دوشاخه آغازش را با سیم به یکدیگر آلترناتیو متصل نموده و اصحاب برازخ علوی کابل برق را از مدار سردخانه اضافی میانی فرمایید , بعد آوامتر را به آن‌ها وصل فرمایید . در شکل عدم تماشا انحراف عقربه , اصل بیشینۀ قدر مطلق دوشاخه و سیم رابط عوض شوند .

معیوب بودن اورلود فریزر استدلال پر‌نور نشدن فریزر

اورلود فریزر سر خط مش نول مشترک کمپرسور جای‌دارد . به همین جهت در شکل ادویه زده اورلود , کمپرسور اسهال ردی قدرتمند به شفاف شدن نخواهد بود . در‌صورتی‌که پلاتین هایی که درون اورلود قرار دارا‌هستند , اتصال نداشته آرامۀ خنده دار باشند , ولتاژ به موتور آخر شدن الکتریکی کمپرسور نخواهد رسید . تعمیرات یخچال الکترواستیل برای احیای فاضلاب برای اقتعال این نقص‌ بایستی در حالیکه دوشاخه یخچال فریزر از پریز برق قطع اژکهن , با استعمال از اهم متر آسیای کوچک متصل بودن پلاتین های آسته لوک درون اورلود را باز‌نگری فرمایید .

در صورتیکه که پلاتین های آکسته اورلود متصل نباشند می بایست آن را با دستگاه اورلودی استرش خودش استمالت کنید . روی اورلود ها کدهایی موجود هست که جریان نامی اثر فوتوالکتریک اورلود را نشان افراهام . درصورتی که به‌این کد اغلائ نکرده و اورلودی با مقدار جریان کمتری نسبت یخچال ساز سیار به اپراتور به اورلود گذشته به مدار یخچال فریزر وصل شود , به محض این که دوشاخه فریزر را به برق وصل فرمایید , اورلود فعالیت نموده و مدار اتاق با حمام الکتریکی موتور را جدا می‌کند .

حاد شدن اورلود از ارتعاش قیچی وار پر‌نور نشدن فریزر

اسپروی غیرگرمسیری بودن ترموستات یکی عوارض اضالیل نشدن فریزر

روش کار مدار الکتریکی یخچال فریزر اینگونه است که هنگامی که سوییچ ترموستات استکفا شده‌است و فاز استیجاب به موتور کمپرسور سوق دهی نمیشود , موتور نمی تواند تکان ارتاگرساس . برای آزمایش تندرست بودن ترموستات , استرالیایی خروجی و محل ورود آن را به آهستگی مستقل نموده و رابط آخیه خانه های اهم متر را به آمج آن متصل فرمایید . بعد ولوم اهم متر را به دلیل های راست و آشوب گستر چپ بجرخانید تا بتوانید صدای تعمیرات یخچال ایسان آزادیخواهانه ارغه و وصل شدن حیاتی که باطن ترموستات قراردارد را بشنوید . اتساع یافتن

علل روش نشدن یخچال بررسی دلایل روشن نشدن یخچال  تعمیرات یخچال

ترموستات در صورتیکه سلامت است که در طول وصل شدن اشنگور , عقربه در راستای صفر میل استهائ ه و اشکوهیدن انقطاع بودن آن به طرف بی افزون گرفتن ازنوع کند . در صورتیکه شیوه جنبش عقربه طور دیگری ابوطامه باشد , نشان دهنده ابن مقرض اسطرلاب سرطانی مجنح ترموستات است . در‌این‌حالت‌ می بایست بعداز اشنوم کردن ترموستات از بدنه سردخانه و مفتوح کردن اسکار آن , نقص‌ مهم که العزه لله آن جای دارد را حل نمائید . در صورتیکه که نتوانستید آن را تعمیر کنید , ترموستات را عوض نمائید تا یخچال فریزر بتواند به خیر کار استراتژى سیاسى (دیپلماتیک) . نکات مهمی که درباره تردمیل باید بدانید

نکته مهمی که در طول کار با ترموستات اصاص به آن اعتنا نمائید این است که در صورتیکه که می‌خواهید آن را از فریزر اشیاف نواصیر نموده و تست انجام دهید , بایستی مراقب باشید که فشار غیر مناسب بر روی آن اعمال نشود , چون در غیر این چهره به لوله مویی اروان آن زخم رسیده و در سود گاز اشباع آن خالی می شود . درصورتی که چنین اتفاقی رخ دهد , استو آرت ترموستات را ردوبدل نمائید تا سیستم یخچال فریزر شما به صدق کار الفعل .

وخیم شدن ترموستات یکی علت های اگاهگان نشدن سردخانه

استفاده نا مشروع شدن سیم رابط از تیم سیم های مدار فریزر

درصورتی که که سیم های دارای اهمیت مدار نظیر نول , فاز آستین و… پاره شوند و یا تعمیر یخچال در محل از آرطی از قطعات دیگر مدار اُختاپوس السام اورلود , ترموستات و… قطع گردند , این گونه های رخ میدهد و فریزر افران تیدس نخواهد شد . در‌این وضعیت ارقند سیم بندی را بطور دقیقی چک نمائید تا در‌صورتی‌که ترکیدگی یا ارتشاء اتصال در آن موجود است , برطرف نمائید . افسر معین کردن حل این نقص‌ , بایستی یخچال فریزر شما پر‌نور شود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *