حمل مکانیزه نخاله های ساختمانی و عمرانی و مقایسه ی ان با روش های معمولی حمل نخاله

فرمان‌دار تهران خاطرنشان کرد : پنج هزار کامیون ویژه حمل نخاله در مرحله پایتخت موجود است که بر طبق برنامه جهت دهی خواهد شد .

پنج هزار کامیون ویژه حمل نخاله در تهران ساماندهی می‌شوند

فرمان‌دار تهران خاطرنشان کرد : پنج هزار کامیون ویژه حمل نخاله در مرحله پایتخت موجود است که بر طبق برنامه جهت دهی خواهد شد . به نقل از ارتباط ها همگانی فرمانداری تهران , عیسی فرهادی در پایان نشست شرایط حمل پسماندهای ساختمانی شهرتهران و هدایت آن اظهار داشت : درین نشست مقرر شد شرایط این تعداد کامیون که درسطح بخشها ۲۲ گانه شهرتهران فعال میباشند با تشکیل گردهمایی ای به طور اصولی سنجیده شود . تخلیه نخاله

فرمان‌دار تهران تصریح کرد : این جلسه تا دوهفته آینده به مراد شرح وظیفه های دستگاه های متولی و هم قسمت های رسمی در مورد هدایت کامیون داران و پیمانکاران کامیون های ویژه حمل نخاله های ساختمانی تشکیل و تصمیمات واجب گرفته می شود .
او بیان کرد : در‌این نشست همینطور به مساله و مشکلات کامیون داران و سوق دهی آن ها در امر حالت بیشتر توشه نخاله های ساختمانی تصمیم گیری شود .
فرهادی افزود : این طولانی تر توشه با اعتنا به ظرفیت آسفالت شهری و توان استاندارد فنی کامیون ها اعم از ترمزها که موجب پیدایش خطراتی در سطح تردد خیابان ها آن نیز به هنگام شب خواهد بود خلاف موردها رسمی است .

نخاله های ساختمانی روشهای مکانیزه حمل نخاله ساختمانی

فرمان‌دار تهران خاطرنشان کرد : کامیون داران و پیمانکاران که رعایت حد تناژ استاندارد حمل نخاله های ساختمانی را نکنند برخورد رسمی صورت خواهد گرفت .
او افزود : در‌این نشست مقرر شد به توصیه نیروی انتظامی , باسکول هایی برای انتخاب وزن کامیون ها در مبادی خروجی شهر تهران ساخت شود .
فرمان دار تهران خاطرنشان کرد : اداره محیط زیست درباره‌ی نحوه دفن پسماندهای ساختمانی آنالیز کافی و اضطراری را داشته باشد .

فرهادی افزود : مقررشد سکو بندی پیمانکاران ازطریق مدیریت پسماند شهرداری تهران و اتحادیه صنفی ذیربط مبادرت و در نشست دو هفته آتی در گزارشی اعلام شود .
او با اشاره به اینکه تخلیه نخاله در کنار اتوبان ها , محل ورود و خروجی شهر تهران مشکلات متعددی ازجمله موجب پیدایش تصادفات و چه بسا مرگ و میر اشخاص شده اظهار کرد : با جهت دهی شرایط حمل نخاله های ساختمانی و پیمارانکاران , اکثری از این مشکلات در آتی نزدیک حل خواهد شد .
در نشست روز جاری نمایندگان دستگاههایی زیرا نیروی انتظامی , قضایی , رئیس پسماند شهرداری تهران , حفاظت محیط زیست , منابع ارگانیک , صنعت و معدن و اتحادیه های ذی ربط حضور داشتند .

حمل مکانیزه نخاله های ساختمانی

با نصب باکس های ويژه صورت می گيرد ;
باکس های حمل نخاله های ساختمانی به طور مکانیزه برای جمع آوری نخاله های خرد و فضای سبز در سطح شهر نصب می شود . مدیریت سازمان سرویس ها شهری شهرداری اصفهان با اعلام اين خبر اعلام کرد : روزانه ۱۲۰۰ تن ضایعات ساختمانی در شهر اصفهان جمع آوری می شود , در این مسیر شهرداری برای محافظت پاکیزگی شهر و جابه جایی نخاله های ساختمانی تجهیزات ویژه ای در حیث گرفته است . غلامرضا ساکتی افزود : درسمت محافظت پاکیزگی شهر و ایمنی شهروندان , در تیم سرویس ها شهری برای حمل نخاله های کمتر از حجم یک کامیون دربرگیرنده نخاله های خرد , اداره سرویس ها موتوری شهرداری اصفهان قراردادی با یک کمپانی در قالب برگزاری مناقصه منعقد کرده که مبتنی بر این قرارداد باکس های حمل نخاله در سطح شهر به طور مکانیزه برای شهرداری جهت نخاله های عمرانی , خرد و فضای سبز و نیز برای شهروندان نصب می شود .

یکی‌از بزرگ ترین گرفتاری ها و زخم های زیست محیطی , تخلیه نخاله های ساختمانی در کناره کناره این شهر است , از کویر های اطراف شهر گرفته تا بزرگراه ها و بزرگ راه های بین راهی , این در حالی است که مکان هایی برای تخلیه نخاله ها ثبت شده ( همچون گردنه زینل ) مرتبط با تیم کمپانی پسماند شهرداری است ; اما متأسفانه شاهد تخلیه نخاله های ساختمانی در بستر رودخانه و جاده های شهر هستیم . مدیریت سازمان سرویس ها شهری شهرداری اصفهان در این مورد اظهار کرد : به خواسته کار گسترده این موسسه , در بخشها متفاوت شهری اعم از حیطه ۶ شهرداری اصفهان دفاتری فعال شده تا بعد از اعلام نیاز شهروندان جعبه های حمل نخاله به طور مکانیزه در نقاط درخواستی نصب شود .

نخاله های ساختمانی فراگیری روش‌های حمل و نقل نخاله‌های ساختمانی

او با اشاره به این که جعبه های حمل نخاله از زمان نصب در محل درخواستی تا ۴۸ ساعت زمان برای لبریز سازی دارااست و جهت همیاری بیشتر با شهروندان گهگاه تا سه روز نیز در محل درخواست شده باقی میماند , بیان کرد : گنجایش حمل نخاله این باکس ها در حدود سه تن است و با‌یقین اجرای این طرح به مراقبت زیبایی و نظافت شهر و همینطور اعتنا بیشتر به مباحث ایمنی شهروندان امداد می نماید . ساکتی یادآور شد : این جعبه ها در کنار ساختمان هایی که تعمیرات دارا هستند یا این که در اکنون ساخت و ساز میباشند , با رعایت مورد ها ایمنی و استانداردهای حیث شده در راهبرد ها نصب می شود . او بابیان این‌که شهروندان هنگام ساخت و ساز یا این که انجام تعمیرات ساختمانی ملزم به استفاده از جعبه های حمل نخاله میباشند , اظهارکرد : در شرایطی‌که از این جعبه ها استفاده نشود از طرف شهرداری برخوردهای واجب صورت میگیرد ; چون طبق ضابطه شهروندانی که نخاله های ساختمانی را در محل های غیرمجاز تخلیه نمایند , با پیگرد رسمی و جریمه مواجه می‌شوند . ریختن مصالح و نخاله های ساختمانی هنگام تغییرات و ساخت و سازها اعم از تخلفاتی می باشند که مدیر پیشگیری و رفع تخلفات

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *