گرفتگی سینک ظرفشویی

روشهای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی

روشهای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی

گرفتگی سینک ظرفشویی

رفع گرفتگی سینک ظرفشویی از خلل ها رایجی است که علت آن گرفتگی لوله سینک ظرفشویی میباشد این گرفتگی در اثر ذرات ریز خوراک و چربی و ذرات زاید دیگر میباشد که به مرور انباشته شده و باعث می شود آب فاضلاب معدود عبور کرده یا این که ابدا عبور نکند . می اقتدار رفع گرفتگی سینک ظرفشویی را به راه و روش خانگی مثل مفتوح کردن لوله ظرفشویی با جوش شیرین انجام بخشید البته در حالتی که سود نگرفتید بایستی جهت رفع گرفتگی لوله ظرفشویی از لوله گشوده کن‌های شیمیایی به کارگیری کرد خدمات حفر چاه پونک غرب تهران

نشانه های  گرفتگی  سینک ظرفشویی  :

در حالتی که هنگام شتشو بوی فاضلاب در آشپزخانه می پیچد از نشانه ها گرفتگی لوله با چربی میباشد و خوب تر است با رویکرد های لوله بازکنی آن رابازکرد .

دشوار تخلیه شدن آب سینک نیزاز دیگر علامت های گرفتگی لوله میباشد که بایستی با روشهای لوله بازکنی ان رابازکرد . لوله بازکنی و تخلیه چاه نارمک شرق تهران شبانه روزی

در حالتی که در طول شستشو آب از ذیل سینک در کف ریخته می‌گردد .

جلوگیری از گرفتن سینک ظرفشویی

گرفتگی سینک ظرفشویی

شایسته ترین روش جهت خودداری از گرفتگی سینک ظرفشویی و یا این که به تاخیر پرت کردن گرفتگی لوله فاضلاب ظرفشویی این است که از ورود ذرات خوراک و چربیها به لوله فاضلاب ظرفشویی خودداری نمایید که جهت انجام این کار از چاه بند یا این که صافی می قدرت به کارگیری کرد .

گزینه دیگر که به آن دقت نمایید اصلا روغن استفاده شده را باطن لوله فاضلاب سینک ظرفشویی نریزید . در حالتی که می خواهید ظرف دربردارنده روغن را بشویید , نخست روغن ظرف را با دستمال تمیز کرده , آن‌گاه آن را بشویید . با این کار مطمئن باشید که لوله فاضلاب سینک ظرفشویی شما خیلی دیرتر مبتلا گرفتگی خواهد شد . در حالتی که قصد به کارگیری از لوله بازکن‌های شیمیایی را دارید قطعا از ماسک به کارگیری کنید .

هنگام مشاهده نشانه‌های گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی , پیشین از این‌که نقص‌ گرفتگی لوله فاضلاب دورازشوخی شود کمی آب جوش باطن لوله فاضلاب سینک ظرفشویی بریزید . این کار باعث شسته شدن بافت چربی ها و ذرات فرو رفته باطن لوله فاضلاب شده و آن ها ملازم با آب از لوله فاضلاب بیرون میشوند .

گرفتگی لوله سینک و راههای بازکردن گرفتگی سینک ظرفشویی

شاید گرفتگی در هر بخش از لوله فاضلاب واقعه بی افتد البته همگانی ترین مکان انسداد لوله در نصیب شترگلو ( سیفون ) و خرطوم فاضلاب میباشد . این دو نصیب از ویژگیهای خاصی برخوردارند که باعث شده مواد آسوده خیس در آن ها گیر کرده و روش لوله را ببندند .

۱ – شترگلو یا این که سیفون

شترگلو لوله ای خمیده مثل گلوی شتر یا این که نشانه مد ( ~ ) میباشد که‌این خمیدگیهای شترگلو باعث خودداری از نفوذ عطر و گازهای فاضلاب به باطن خانه می شود . این یکی‌از خصوصیت های شترگلو امی باشد ; البته این خواص یک نقص‌ داشته و این است که‌این خمیدگیهای شترگلو مکان قابل قبولی جهت انسداد و گرفتگی لوله میباشد . مواد غذایی و دیگر مواد مازاد که از سینک ظرفشویی وارد لوله فاضلاب شده , در نصیب شترگلو گیر گرده و منجر انسداد لوله می‌گردد علاوه بر این چربیهای شسته شده از روی ظروف به جهت چسبندگی مضاعف , درین نصیب باقی مانده و در دراز بازه زمانی باعث گرفتگی لوله میشوند .

۲ – لوله خرطومی

لوله خرطومی , لوله ای که شترگلو را به دهانه چاه فاضلاب وصل می نماید . این لوله هم استعداد گرفتگی و انسداد را داراست به این دلیل‌که چربی های ظروف و مواد غذایی به دیواره ها و شیارهای لوله خرطوم چسپیده و باعث گرفتگی لوله می شود .

احتمال گرفتگی در قسمتهای دیگر لوله فاضلاب کمتر است به این دلیل‌که در دیگر نصیب ها تراز لوله صاف بوده و قابلیت چسبیدن چربی و خوراک به راحتی ممکن نیست .

مفتوح کردن گرفتگی لوله سینک ظرفشویی :

از روش لوله گشوده کن دستی

از روش لوله گشوده کن های شیمیایی

۱ . مفتوح کردن لوله با لوله گشوده کن دستی :

تلنبه یا این که به عبارتی لوله بازکن دستی , وسیله ای مطلوب جهت مفتوح کردن گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی میباشد . این وسیله از یک قطعه پلاستیکی نیم دایره صورت و یک نوع تشکیل‌شده شده‌است . وقتی که لوله فاضلاب سینک ظرفشویی مسدود شد , نصیب پلاستیگی لوله بازکن را بر روی دهانه لوله در کف سینک ظرفشویی قرار داده به نوع ایی که تراز لوله بازکن بدور دهانه را بپوشاند و روش خروج هوا وجود نداشته باشد . آن‌گاه نوع تلنبه را در سوی ذیل هل داده تا لوله بازکن در سوی دهانه سینک تکان کند آن‌گاه این کار را چندبار تکرار نمایید تا لوله گشوده شود . رویه کار لوله بازکن دستی به‌این چهره است که با فشردن لوله بازکن در سوی باطن , هوای باطن لوله بازکن در سوی لوله ها تکان کرده و مواد مازاد باطن لوله را وادار به تکان می‌نماید که انجام مداوم آن باعث تکان کردن مواد باطن لوله شده و روش لوله گشوده می‌گردد .

هنگام به کارگیری از لوله بازکن دستی بایستی به نکات اصلی زیرتوجه نمود :

هنگام فشردن تلنبه لوله بازکن , هوا از ذیل پمپ آن نباید بیرون گردد .

بعداز گشوده شدن لوله کمی آب باطن آن بریزید تا مواد جامد باطن لوله به باطن چاه رفته و مجدد باعث گرفتگی نشود .

۲ . مفتوح کردن گرفتگی با لوله گشوده کن های شیمیایی

این مدل لوله بازکن جهت بازکردن گرفتگیهای ضعیف مطلوب میباشد . اندازه قابل قبولی از این ماده باعث بازشدن گرفتگیهای لوله می‌گردد . ولی سرعت این رویه نماید بوده و پس از ریختن ماده لوله بازکن بایستی مقداری حوصله کرد تا مواد شیمیایی باطن لوله بازکن وارد لوله شده و باطن مواد زائد نفوذ نماید و منجر از میان رفتن آن ها شده و گرفتگی لوله از میان رود . این لوله بازکن ها دربردارنده مواد اسیدی و شیمیای میباشند که باعث حل و از میان رفتن مواد می‌گردد . به کارگیری مداوم از این مواد میتواند باعث پوسیدگی لوله ها گردد پس در به کارگیری از آن ها توجه کنید . بعداز گشوده شدن روش لوله از روش به کارگیری از مواد شیمیایی لوله بازکن , کمی آب باطن لوله ها بریزید نیز مواد شیمیایی لوله بازکن و نیز مواد زائد باقی‌مانده از باطن لوله ها شسته شده و بیرون گردد و باعث پوسیدگی لوله نشوند .

تخلیه چاه و لوله بازکنی در منطقه ۲۲ (بیست و دو) فوری

۳ . چنته , پودر لوله بازکن

۴۴٫لوله بازکن خانگی

۵ بازکردن اتصالات لوله ها

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *