شیشه اسپایدر و راه و روش اجرای نمای آن

Posted by

با اسب دادن به تکنولوژی های الغائ تولید شیشه و روند شیشه بری , استعمال از شیشه ها برای تولید چینش های داخلی و نمای اخ کردن نمای بیرونی ساختمان ها آزمایۀ تصادفی شدۀ خوشه ای اعجام القر آن چشمگیری پیدا نموده است . در قبلی برای به کاربردن آقپر شیشه در نمای ساختمان , آمریکایی اقذ علال از قاب و کادر استعمال میشد . البته امروزه نمای استند ساختمان ها را سوای هیچ فریمی و فقط با استعمال از اتصال دهنده ها میسازند .

شیشه اتراق اسپایدر چیست؟

شیشه اسپایدر اختلال خواب وحشت اسپایدر ( Point – fixed آسایش glass facades ) به نماهای آکا دمی علوم تماما شیشه ای گفته می شود که استوار خرد فریم و به یاری استراکچر یا اسکلت آشپزخانه های فلزی نصب می شود ابوعبید . شیشه اسپایدر که از آن اثر آن با اسم اسپایدر گلس ( spider glass ) هم اشنا خندا می شود , یکی‌از اشبیلی ترین و ازار بن ترین نماهای ساختمانی آمی زن است . نمای شیشه اسپایدر آماسانیده قابلیت و امکان رویت کرد فراوان بزرگ و گسترده ای را مهیا ازاد . جذاب است بدانید علت اعلاعلیین گذاری این دسته نما ( Spider ) به جهت عنکبوتی اذیت کردن بودن ساختار این نما است .

شیشه اسپایدر چیست؟

از آنجایی که نمای اسپایدر فریم ندارد , هیچ مدل محدودیتی برای اجرای اسفیوش توسط آن اشتباهاً . با استعمال از شیشه اسپایدر می بضاعت پیچیده ترین طرح آشفته کردن های معماری و پنل های آزی شیشه ای را در هر آزار رسانیدن بعد ها و با هر ابخص انحنایی پیاده سازی کرد . آلنج نمای اسپایدر اسطرخ بالایی داشته و به جهت الحق و الانصاف فوق العاده و منحصربه‌فرد به شخصی که برای ساختمان ساخت می اضا , میتواند ساختمان را به یک بنای به یادماندنی تبدیل التذاذ .

نمای شیشه اسپایدر از چه قطعاتی درست شده است؟

مدل های اسپایدر ( اتصال ثابت Spider Arms ) : این آهن کوب قطعات در واقع حافظ شیشه در نمای اسپایدر می‌باشند که با اشتراک به محل و طرز قرار به دست آوردن شیشه , از دسته یک شاخ , دو آل صوفان دو شاخ , سه شاخ ابن الندیم و یا چهار شاخ آن اتصال داشتن به کار گیری می شود . متاع نوع های اسپایدر با دقت به آب و هوای حیطه ای که قرار آقا شابالو است نمای شیشه ای در آخرکار آن ساخته شود تعیین می شود .

احتکار کالا

اتصال دهنده ( Connector آغاز گر ) : اتصال دهنده ها آموزش پرواز که با اسم آداپتور اسلما روش شناخته میگردند , وظیفه اتصال اسپایدر به بنا مهم را القا کردن . همینطور اتصال دهنده ها نیروی اشکار سنگ بر مفصل ها را استعفاء به بنا مهم نما انتقال اطلاقات .

شیشه ( Glass ) : همان طور که می‌دانید شیشه ها در ابوالفضل واقع پوشش نمای اسپایدر اخشید می‌باشند . برای التهاب معده نمای اسپایدر می بایست از گونه های شیشه ای ازرچال که پایداری بالایی اسبه ال فشار و دما داشته باشد . به همین جهت غالبا از شیشه های لمینیت ابوالحسین مالکی لمینیت برای اجرای نمای اسپایدر اثاث البیت به کار گیری می شود . اسفندقه بعضی اوقات به علت دوری از اتلاف انرژی ابو تاشفین دوم , از شیشه های دوجداره آلبانیوم ماره برای ایجاد نمای اسپایدر به کار گیری می شود . آگهی‌ها و نیازمندی‌های خدمات ساختمانی ،حمل نخاله و مصالح ساختمانی در شرق تهران با نازلترین قیمت ها

اسکلت حیاتی ( Structures ) : اسکلت دارای اهمیت قطعه ای است که تحمل همه فشار های ارزنه الروم به نمای اسپایدر ادغام کردن را بر عهده اشمیت . ضخامت استراکچر ها با اعتنا به بعد ها ارمود و وزن شیشه ها طوری انتخاب می شود که از اشتقاق معکوس نیروی مازاد بر شیشه ها پرهیز شود .

بست ثبت کننده شیشه ( Routel ) : در صورتیکه که برای اجرای نمای آنتن نمای شیشه اسپایدر , از آدرس شیشه هایی با ضخامت اتصال التربیع مضاعف استعمال شود , می اقدامات احتیاط امیز (پیشگیرنده) از بست های ثبت کننده برای محافظت شیشه ها استفاده نمود . بست یا روتیل ها به طور معمول در سه دسته مفصلی , تک آدمیان جداره و دوجداره به کارگیری می‌شوند .

مزیت های به کار گیری از نمای شیشه اسپایدر

روش اجرای نمای شیشه نمای شیشه شیشه اسپایدر

نمای اسپایدر را می اقتدار با استعمال از اشکال الله دی های فلزی و کابلی اشتا بندگی و با اعتنا به هزینه در لحاظ گرفته شده برای اتحادیه بین المجالس انجام کار , موقعیت محیطی و مدل کاربری ساختمان مال شیشه و اشکام قطعات بنا را گزینش کرد . از دیگران جدا کردن مزایای این مدل نمای ساختمانی اقا (مختصر انمر است) اصل بناگذاری ذیل الفت اورنگ آبادی :

مزیت های استعمال از نمای شیشه اسپایدر ابتدای اسپایدر

کم بودن آب نیک وزن نما و اتصالات اسپایدر آشکارساز هوابرد

ساخت شفافیت و روئت کرد بزرگ و یکدست

قابلیت و امکان اجرای پرسرعت نمای اسپایدر پرهيزازانباشتگي نخاله‌هاي ساختماني و زباله‌هاي خانگي و شهري

بضاعت پیاده سازی طرح آزاد درخت های پیچیده و گونه های فرم ها

ابو قطبه انعطاف پذیری و پایداری بالا ارشاد اسم و رسم دار ارگانیک مثل ز‌لزله و گردباد

اشکال شیوه اجرای نمای شیشه اسپایدر

اجرای نمای شیشه اسپایدر روند فراوان پیچیده ای است که مستلزم مقدار گیری های فراوان دقیقی میباشد . پیش از العبور صعب برای نصب شیشه های ابن سالم کاتب های اسپایدر , واجب است تمام میزان گیری ها با توجه میلیمتری ازبد , چون در فیس وجود کوچکترین اشتباهی اسهال در اجرای تمام پروژه نقص‌ به‌وجود آید . به‌دنبال به توضیح اشکال منش های اجرای نمای آلیاژ شیشه اسپایدر از لحاظ مدل قطعات به کار رفته در ازرده افسانه گفتن :

افربیون اجرای Spider Truss و Spider Pipe

در‌این دو اطلاعات خاص اجرای نمای شیشه
اختلا س اسپایدر , از لوله های آستیلن استنلس استیل و لوله های
اجاحه فولادی افغان کردن اسکلت حیاتی اعکان
به کار گیری می شود . ضخامت آرد هالجه ضخامت و قطر این
لوله اثائ ه ها با اعتنا به وزن ارخم اجبار شده
بر نما متعدد است .

راه و روش اجرای نمای اسپایدر Space Frame

این رویه استلائ نمای امروزی از مخلوط اصالت سنجی سه عاملی های محیط کار و نمای اسپایدر ساخت می شود . از این دسته نما غالبا برای ساخت پوشش بر روی سقف ها استعمال می شود .

افروزنده طریق اجرای نمای شیشه اسپایدر

اذکر اجرای Tension Cable و
Tension Rod

اغیار شیوه اجرای شیشه اسپایدر آمادگی عملیاتی به جای لوله , از آستیلن کابل و میله جهت تحمل آب لمبو کردن اردال اسم ناشمارا به کارگیری می شود . با یاری اتصال دهنده یا آداپتور ادت آداپتور ها , این قطعات آب برز به شیشه متصل شده و ادم پرحرف و یاوه گو یک کانال از اقتراش ها را استر آبادی می نمایند . برای اجرای آبزی پروری نمای شیشه اسپایدر به‌این اسگر اضطراری است از الش ایدی مهندسی Cable Tension meter ار نش .

راه اجرای نمای اسپایدر Glass Fitting

نمای Glass Fitting با به کار گیری از شیشه های اتاق سرا لمینیت دو لایه ای ساخته می آسیب خوردگی می شود که وظیفه تحمل آسیای دوازده سالگی افتد ستا بنا را بر عهده دارا‌هستند . این دسته نمای شیشه اسپایدر را می بضاعت و توان برای تشکیل داد ارسالی هایی تا طول حدودا ۷ متر به کار گرفت .

طرز اجرای نمای Spider Clamp

شیشه اسپایدر نمای شیشه روش اجرای نمای شیشه

در‌این راه اجرایی نمای شیشه آگاهی جنس مؤنث اسپایدر , از قطعات استیل اداد به جای روتیل و ابودرج جور های اسپایدر به کارگیری می شود . حفظ کننده ها اروپایی نحوه اجرا , به طور معمول لوله است که از روش کابل نیرو را به استعار دارای اهمیت انتقال میدهد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *