لوله بازکنی در منطقه 22

احیای چاه و جواب متخصصین لوله بازکنی نیاوران به مشکلات گرفتگی چاه فاضلاب

سیستم نامناسب و ناکارا جهت دفع فاضلاب شهری و خانگی دردسرها و خسارت زیادی را برای افراد و ساکنین به وجود می آورد. در محلات تهران مثل محله نیاوران برای دفع فاضلاب از چاه‌های مخزن دار استفاده می شود. اینگونه سیستم دفع فاضلاب بعد از مدتی امکان پر شدن چشم وجود دارد.

تخلیه چاه فاضلاب

گاهی اوقات تخلیه چاه و گرفتگی چاه به صورت متعدد و پیاپی طی دوره های نه چندان دور اتفاق می‌افتاد. در این حالت سوالاتی برای افراد پیش می آید مثل اینکه مشکل از کجاست؟ آیا چاه کامل تخلیه نشده است؟

جواب متخصصین لوله بازکنی نیاوران به مشکلات گرفتگی چاه

فاضلاب به داخل چاه ریخته می شود، چاه انباری از فاضلاب می شود. هنگام ریزش فاضلاب به درون چاه مواد و فضولات به دیواره چاه و کف چاه می چسبند و رسوب گذاری می کند. بنابراین بعد از مدتی چاه فاضلاب ساختمان شما در محدود نیاوران تهران قابلیت نفوذپذیری و مکش خود را از دست میدهد.

در این صورت چاه و قابلیت های خود را از دست میدهد. با احیای چاه توسط لوله بازکنی نیاوران  می توانید چون فاضلاب ساختمان خود را به روز اول تبدیل کنید.

برطرف کردن مشکل چاه فاضلاب توسط متخصصین لوله بازکنی نیاوران

زمانی که چاه فاضلاب ساختمان شما پر می‌شود ابتدا افراد فنی لوله بازکنی تهرانپارس با تجهیزات فاضلاب ساختمان شما را تخلیه میکند. در آوردن جسم از چاه کرج

پس از تخلیه چاه برای کارآمد بودن چاه به ترمیم آن باید پرداخت. ترمیم چاه فاضلاب با لایروبی و کف تراشی چاه انجام میشود. بدین صورت که متخصصین در بخش لایروبی و تخلیه چاه و لجن کشی بعد از تخلیه کامل چاه با استفاده از تجهیزات به داخل چاه رفته و دیواره چاه را در حد چند سانتیمتر میتراشند. این عمل بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد چرا که کل چاه توسط فرد فنی کار و متخصص در این زمینه بایستی بصورت دستی و بدون استفاده از ماشین آلات انجام شود.

 

 

لایروبی چاه فاضلاب

  لوله بازکنی در جهان آرا

نشت یابی لوله بصورت مکانیزه میدان انقلاب تهران

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
منهول

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *