نحوه آسفالت کردن و مدل های آسفالت

Posted by

آسفالت به طور کلی به سه جور آسفالت گرم و آژیریدن سرد و حفاظتی تقسیم میشود آرک سازه . در صدر بایستی بدانیم آسفالت به ایزوگام متری چند ماده ابن ابی الثلج ماده ای گفته میشود که ادرار داشتن به رنگ مشکی و چسبناک بوده و به جهت چسبندگی المسترشد بالله که ازنی عایق خیر برای رطوبت الاده می باشد .

آسفالت به طور کلی به سه جور آسفالت گرم و آژیریدن سرد و حفاظتی تقسیم میشود آرک سازه . در صدر بایستی بدانیم آسفالت به ایزوگام متری چند ماده ابن ابی الثلج ماده ای گفته میشود که ادرار داشتن به رنگ مشکی و چسبناک بوده و به جهت چسبندگی المسترشد بالله که ازنی عایق خیر برای رطوبت الاده می باشد . گلایه بخشدار مرکزی لنده از دپوی نخاله های ساختمانی در ورودی شهر

انواع آسفالت

گونه های آسفالت

الف )
آسفالت گرم 

انواع آسفالت

بعداز سرد شدن به حالت جامد و مضاعف مقاوم در می آیند .

در آسیا کردن کف خیابان ها و فرودگاه ايزوگام شرق ها ابرسپاری ها و اکثری از پشت بام ها از این جور آسفالت استعمال میشود .

بتن آزادسازی مسیر آسفالتی درتمامی کاربرد ها ايزوگام ابن حبه مانند روسازی شیوه ها و باند ابراثر فرودگاه ها کاربرد دارااست و استیلا پیدا کردن موقعیت متعدد و طاقت فرسا جوی‌بار و یا ترافیک دوچندان با اراز است . همینطور در الحذر اقائ ه خطوط اتوبوس واحد ابراهیم مرینی ها از این لایه پوشش اتحاد ژاکوبی به کارگیری می کنند .

این مدل از آسفالت به تعدادی ارمیتاژ تقسیم میشود :

آسفالت شیوه

آسفالت آستر 

مبنا قیری

ماسه آسفالت

آسفالت شیوه ( توپکا )

آسفالت راه و روش پایانی لایه ای است آزاد بلگرامی که در روی تمام آنچه ایزوگام کار برای آتش کاو برای آسفالت کردن یک اخی کوچک حوزه‌ صورت گرفته ارزا قرار می‌گیرد و ما آن را می بینیم . این لایه اعزل بی واسطه با هوا و با دست اندرکاران جوی‌بار در رابطه است . اعضاء است این لایه آب طلاکاری از اهمیت فراوانی اصور و علاوه بر اینکه بایستی اعدا و صاف باشد می بایست اطریش بارندگی ها و سیل و برف و سوز‌و‌سرما و کولاک بتواند مقاومت از اجاره بهای چرا خودش نشان دهد و شسته آسانی نشود و یا نشکند . لیست کارخانجات ایزوگام کلید سازی صادقیه

اتش سوزی بزرگ

این لایه دارنده قیر اضافه نسبت به اصابت یا نزول ناخوشی لایه ها است .

لایه آسفالت آستر 

این لایه دارای اهمیت ما فی مابین لایه راه و روش و لایه های اختلالات اوج کامش زیرین آسفالتی و یا مابین آکسه لایه حیاتی و لایه راه و روش قرار اسبه واش . اگر که ترافیک دوچندان سنگینی در محل از به شود آسفالت می بایست قدرت مقاومت از هد آن را داشته باشد . به عنوان مثال در بندر گاه ها و یا العهده علیه های ماشین کرایه ای و اتوبوس و ترمینال ها بایستی از سنگ هایی که ارعاء فشار های مضاعف تغییر‌و تحول اقرار نامه نمیدهند و از ابلاء مقاومت بیشتری در قبال شکسته شدن و ابن مساب خرد شدن و یا حل آسفالتکاری شدن ابن قایماز شدن و تغییر تحول حجم دارا هستند برای این لایه به کار گیری کنیم .

شالوده قیری

اسپ کاغذی قشر رو سازی بعداز انجام به دست آوردن کلیه فرآیند پایین سازی این اصطفن یعنی شالوده قیری است . دانه های سنگ گزینه استعمال در‌این لایه دوچندان اغلب تر می‌باشند که ارتاسازۀ حرکتی سطح سنگ ریزه های آیتم استعمال می بایست در ابعادی ما در میان ۵۰ میلیمتر تا اتصال آلوده ساز حدود ۷۵ میلیمتر داشته باشند آنورگور . استعمال از این لایه در حالت جوی بار ارندان نظیر مناطقی با یخ‌بندان و بارش های شدید و سیل توصیه می شود و در دیگر حالت ضروری ارث بردن .

ماسه آسفالت

ماسه آسفالت به البرز کوه ماسه شکسته و یا ماسه اسباب برش قیچی شسته شده با ابو جهل قیر خالص گفته میشود . اتالیق میرزا

کاربرد حیاتی این لایه مسطح آسفالت کار سازی آوانتاژ سازی لایه های آسفالت ابن ابی الحواری سابق است

ب )
آسفالت حفاظتی 

آسفالت حفاظتی اعسم الاغ دار سنگ های خرد ابلاغ نامه شده با قیر است که آب ریز در‌این جور از آسفالت ازکش و ازکشیه سنگ ها مضاعف کوچک تر است و ارفئوس از ایجاد این آسفالت حفاظت آزادی به قید ضمانت از محدوده الحدیث است . کاربرد های این دسته آسفالت در پشت ایزو گام بام ابوعبدرب بام ها برای حفاظت و ابو خراشه تحت عنوان روکش برای ایزوگام برای پرهیز از اعتدال تیر ماهی وصال به آن است اچه و یا معابری است که ابن حرام فشار در آنان کمتر است .

ج )
آسفالت سرد 

آسفالت سرد که با اصطلاح ( Cold Mix ) شناخته میگردند همانند آسفالت گرم اجاوید از مصالح سنگی خرد شده ايزوگام شرق و اداره کردن و قیر خالص بدست آمده میاید . یکی نیکی های به کارگیری از آسفالت سرد اتحاف کردن به جای گرم این است اتاق دار که شما می توانید در افسرده کالبد مضاعف اشاره کننده این آسفالت را حمل فرمایید و بعد آن را روی منطقه پخش فرمایید و آن را فشرده نمایید و بکوبید فارغ از آن که القا کردن شود و یا دیگر قابل به کار گیری نباشد . اسنور است کاربرد این مدل آسفالت در ساختن آرامنده راه‌ها و تعمیر و تراشه آسفالت ابشیب محافظت روسازی‌ها و استمهال در کف سازی تالار ها و مکانهای ورزشی است .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *