چگونه گرفتگی توالت را همانند یک لوله کش رفع کنیم!؟ مقایسه ی قیمت های لوله بازکنی

به بعضا از دلایل قرعه به اسم مردی افتاده که گرفتگی توالت ها را بر طرف می نماید . به لحاظ اینجانب ما در معاش امروزه باید روش های دیرین را کنار نهاده و با خلاقیت و پشتکاری دیگر نسبت به رفع مشکلاتمان مبادرت نماییم . با این وجود در حالی که خیلی از مردان مسئولیت هجوم سوارانشان را بر عهده می‌گیرند , فاقد یک طرح و برنامه می‌باشند که با استفاده از آن به گرفتگی دستشویی ها حمله کنند!

برای امداد به ما که یاد بگیریم چطور به طوری موثر گرفتگی توالت را رفع کنیم , اینجانب ( رد ( را از ( ردوروتر ( فراخوانده و نظراتش را جویا شدم . این ها سفارش های اویند :

بازدارنده از پر شدن کاسه سرویس بهداشتی گردید :

در شرایطی‌که به حیث میرسد که آب شاید از کاسه سرویس بهداشتی سرریز شود , ( رد ( پیشنهاد می نماید که درپوش مخزن توالت را با حداکثر سرعتی که احتمالا بردارید و روزنه آبراه ( flapper ) دستشویی را ببندید . روزنه , آب را از مخزن رها کرده و وارد کاسه می نماید . در شرایطی که شما نگرانید که فشار جریان آب حالت نیکی را برای سرکشی آن مهیا آورد , پیشین از کشیدن سیفون , درپوش بالای آن را بردارید . آنگاه شما میتوانید یک دستتان را نزدیک دریچه آبراه ( flapper ) بگیرید در حالی که با دست دیگرتان آبریز ( flusher ) را فشار می دهید . در دقایقی که آب در هم اکنون بالا داخل شدن است شما آمادگی دارید که طغیان آن را فروبنشانید .
یک تلمبه دستی خوب تهیه فرمایید : با برطرف شدن آشفتگیتان , زمان آن رسیده که تلمبه دستیتان را بدست بگیرید . برای استفاده کارآمد از یک تلمبه دستی , نیاز است که بین آن و فاضلاب شیوه کاسه دستشویی تا آنجا که احتمالا ترک و منفذ قابل مشاهده ای وجود نداشته باشد . تلمبه های دستی فنجانی – قیفی شایسته ترین تلمبه دستی هایی میباشند که می‌توانند بدین مراد استفاده شوند . آنان تلمبه دستی هایی می باشند که زایده یا این که یک تکه مازاد دارند; افزوده شده به کف فنجان لاستیکی .

چگونه گرفتگی توالت را همانند یک لوله کش رفع کنیم!؟ مقایسه ی قیمت های لوله بازکنی

تلمبه دستیتان را گرم کنید :

تلمبه دستی های شق و محکم به نیکی انواع قابل انعطاف و انعطاف پذیر کار نمیکنند . تلمبه دستیتان را قبلی از استفاده ذیل آب گرم بگذارید . این دستور لاستیک آن را قابل انعطاف می کند;امری که به شما امداد می نماید که کاملا فاضلاب راه کاسه توالت را سوای وجود ترک و منفذ قابل رویت مابین آن و تلمبه دستی به طور کامل بپوشانید .

بدرستی تلمبه بزنید :

تلمبه دستی را به فاضلاب راه کاسه دستشویی بچسبانید ;طوری که به طور کامل سوراخ آن را بپوشاند . ( رد ( می گوید که اکثر وقت ها مردمان در هنگام تلمبه زنی تنها به فشار ذیل بردن تلمبه اعتنا دارا هستند . در حالی که عقب زدن آن نیز به طور کامل دارای اهمیت است . یک سری ضربه عالی بالا و ذیل به تلمبه وارد نمایید و آبریز ( flusher ) آب ذیل فشار را باز نمایید . چنانچه آب کاسه دستشویی زلال شد , شما با موفقیت گرفتگی آن را بر طرف نموده اید . در صورتی آب کاسه دستشویی مجدد شروع به بالا داخل شدن کرد , روزنه آبراه را ببندید تا آب وارد آن نشود . تلمبه زنی را تکرار نمائید و توالی باز کردن آبریز و تولید جریان آب پرفشار را تا رفع گرفتگی کامل ادامه دهید .

سر درگوشی لوله کش :

آب داغ و منزه کننده ظرفشویی طولانی تر نمائید . گذشته از این که استارت به تلمبه زنی نمائید , یک سری فنجان آب داغ را به باطن کاسه سرویس بهداشتی بریزید . پس از انجام این کار یکسری دقیقه ای را درانتظار بمانید . در ریختن آهسته آن , گرما آغاز به مفتوح کردن موادی که عامل گرفتگی میباشند , می نماید . زمانی این کار با تلمبه زنی همراه شود , رفع گرفتگی خیلی , خیلی راحت تر خواهد بود . گرمای حاصل از آب داغ گهگاه اوقات فارغ از تلمبه زنی گرفتگی را بر طرف می نماید و بدین ترتیب استفاده از آن تاکتیک خیر و خوبی برای مواردی است که شما در منزل دوستتان میباشید و تمایل ندارید که با دستپاچگی و خجالت حاصل از درخواست تلمبه دستی مواجه گردید . لوله کشی در توحید مرکز تهران فوری

همینطور منزه کننده خودرو ظرفشویی را بیش تر کرده و اذن دهید با آب داغ ادغام شود . صابون بخوبی می‌تواند به رفع گرفتگی ها یاری کند .

برای گرفتگی های شدیدتر از دیلم استفاده نمائید :

در‌حالتی که پمپ دستی کار نمیکند , ( رد ( می گوید که وقتش رسیده که گرفتگی را با دیلم برطرف کنید . دیلم وسیله ای کابل مثل است که شما از طریق سوراخ دستشویی به آن حرکتی مارپیچی می دهید;حرکتی که امداد می نماید تا گرفتگی برطرف شود . دیلم در اکثر اوقات ابزار فروشی ها یافت می شود .

برای به کارگیری از یک دیلم آن را از طریق سوراخ توالت به تحت فرستاده و به آن حرکتی مارپیچی بدهید . این کار با چرخانیدن گونه ای که در دست گرفته اید آغاز میشود و تا توقف جنبش دیلم ادامه مییابد . با توقف جنبش , شما به گرفتگی رسیده اید . دیلم یا این که گرفتگی را باز می نماید و یا این که به آن گیر می نماید . در‌حالتی که شما شم میکنید که عامل گرفتگی به دیلم قلاب شده‌است , آن را خارج بکشید . هر آشغالی که به انتهای دیلم چسبیده بود را به دور بیندازید . به توالتتان یک سری تلمبه عالی بزنید تا سختی ها مانده را نیز برطرف نماید . آب پرفشار!شزم!آب کاسه دستشویی زلال شده است!

چگونه گرفتگی توالت را همانند یک لوله کش رفع کنیم!؟ مقایسه ی قیمت های لوله بازکنی

زمانی که لوله کش را صدا می زنید :

زمان هایی موجود هست که همت شما افاقه نمیکند . چطور بدانید کی وقتش می شود که ماهر ها را به امداد بگیرید و از آن‌ها بخواهید که با گرفتگی پیکار کنند؟ ( رد ( می گوید که درصورتی که زمانی شما آب را با فشار باز می‌کنید , در دوش ها و سینک ها پس می‌زند , وقتش شده که یک لوله کش بیاورید . زمانی شما آب را با فشار گشوده میکنید و آن در شرایط های خیره کننده و غریب پس می زند , یعنی این‌که شما با گرفتگی خط حیاتی روبرو شده اید . خیر تلمبه دستی و خیر دیلم دیگر به کارتان نخواهند آمد .

از استفاده از توالت گرفته شده بپرهیزید :

سفارش با اهمیت ( رد ( این است که در قدم در آغاز از استفاده از دستشویی گرفته شده جلوگیری فرمائید . پیشین از هر چیزی به طفل ها آموزش دهید که توالت جکوزی نیست . ( رد ( می گوید که بخش اکثر ای از کار وی در بر طرف کردن گرفتگی سرویس بهداشتی ها رمز تخلیه چاه و لوله بازکنی خیابان جرجان گرگان

لوله بازکنی سردار جنگل

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
لجن فاضلاب

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *