راهکارهایی برای رفع گرفتگی توالت با دستمال کاغذی

یکی از مشکلات رایج در سرویس های بهداشتی، گرفتگی چاه می باشد. این گرفتگی ممکن است دلایل بسیار زیادی داشته باشد. از جمله گرفتگی توالت با دستمال کاغذی، افتادن اشیاء در چاه، فضولات و… .

در این مقاله قصد داریم این موضوع را بررسی کنیم و روش‌های کارآمد برطرف کردن آن را معرفی کنیم.

لازم به ذکر است که ساکنان تهران، در هر منطقه و محدوده ای، اگر با مشکل گرفتگی چاه‌های فاضلاب در منزل، محل کار و… مواجه شدید، می‌توانید به صورت آنلاین و در هر ساعت از شبانه روز، نزدیک‌ترین لوله بازکن را پیدا کنید. کافیست به صفحات لوله بازکنی شرق تهران، شمال، جنوب و سایر مناطق تهران مراجعه کنید و با یک کلیک درخواست خود را ثبت کنید.

کدام روش‌های خانگی در هنگام گرفتگی توالت با دستمال کاغذی کارساز است؟

در صورتیکه گرفتگی توالت با دستمال کاغذی به تازگی اتفاق افتاده باشد و حجم دستمال کاغذی های انباشته شده در چاه توالت زیاد نباشد، با بکارگیری روش های خانگی و ساده زیر می توان آن را برطرف کرد.

باز کردن راه فاضلاب توالت با مواد شوینده

ساده ترین روشی که در هنگام گرفتگی توالت با دستمال کاغذی می توان از آن استفاده کرد، ریختن مواد شوینده در چاه می باشد. برای این کار ابتدا کمی از مواد شوینده را داخل چاه بریزید، حدود ۳۰ دقیقه منتظر بمانید، سپس آب گرم را باز کنید و منتظر شوید تا راه چاه باز شود.

استفاده از مواد شوینده برای رفع گرفتگی توالت با دستمال کاغذی

این روش هم در هنگام گرفتگی توالت فرنگی با دستمال توالت و هم در هنگام گرفتگی توالت ایرانی کارآمد می باشد.

در صورتیکه بوی بد فاضلاب شما را عاصی کرده یا گرفتگی توالت با دستمال کاغذی، اشیاء با ارزش همچون موبایل، کلید و… در منزل شما اتفاق افتاده است، با مرجعه به سایت لوله بازکنی برچسب، می توانید به شماره تماس نزدیک ترین لوله بازکن ها به خودتان دسترسی پیدا کنید و در سریع ترین زمان ممکن از شر مشکلات بالا خلاص شوید!

استفاده محلول لوله بازکنی برای رفع گرفتگی توالت با دستمال کاغذی

اسیدها و محلول های لوله بازکنی با فرمولاسیون قوی، تمامی رسوبات و چربی ها را در خود حل کرده و راه فاضلاب را باز می کنند. کافیست طبق دستورالعمل درج شده بر روی آن ها عمل کنید و به سادگی مشکل را برطرف کنید.

اگر می خواهید در هنگام گرفتگی توالت با دستمال کاغذی، از محلول لوله بازکنی استفاده کنید، حتما حواستان به نکات ایمنی و پیشگری از خطرات ناشی از استفاده از این اسیدها باشد.

گاهی اوقات گرفتگی توالت با دستمال کاغذی یا عامل خارجی دیگر، منجر به بالا زدن چاه دستشویی می شود. در این هنگام برای پیدا کردن لوله بازکنی ماهر در سریع ترین زمان ممکن، در هرکجای تهران که هستید می توانید به صفحه لوله بازکنی مربوط به منطقه خود، مثلا لوله بازکنی در شمال تهران، پونک، زعفرانیه یا سایر منطق تهران مراجعه کرده و از خدمات فوری، شبانه روزی و تضمینی بهرمند شوید.

بطورکلی ممکن است به دلیل نازک بودن دستمال توالت ها و بافت نرمی که دارند، تصور کنیم گرفتگی چاه دستشویی با دستمال توالت امکان پذیر نیست. این تصوری غلط است پس بهتر از انداختن دستمال توالت در چاه اجتناب کنیم.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *