چگونه باید از گرفتگی توالت جلوگیری کنیم؟ اموزش روش هایی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب

گرفتگی توالت اعم از مسائلی است که با صورت دادن آن تمام اعضای خانواده را به دردسر می اندازد و شاید به سیستم فاضلاب خانه آسیب می‌رساند . فهمیدن این که چه مسائلی باعث گرفتگی توالت می شود برای کلیه ی اعضای خانواده و چه بسا طفل ها اضطراری است . کلیه ی ما هنگامی با گرفتگی توالت مواجه می شویم تصور می‌کنیم که علت آن پرشدن چاه دستشویی است ولی مدام اینطور نیست . گهگاه بی احتیاطی های ما باعث پر شدن چاه توالت می شود . دراین نصیب مهم ترین مسائلی که اکثرا منجر گرفتگی چاه توالت می شود را برای شما اورده ایم تا با رعایت ان ها نیاز به هیچ مدل کمپانی تخلیه چاه و فاضلاب نداشته باشید .

۱ – هر چیزی را درون چاه توالت نریزید :

گهگاه اشخاص هرچیزی را به دورن چاه توالت فرنگی میریزند . هرقطعه ی جامدی که به دورن چاه رود باعث گرفتگی چاه فاضلاب خواهد شد . این قطعات میتواند دربرگیرنده قطعات پلاستیکی , چربی , گیسو , ورقه و … باشد . بعضی اوقات سیستم تخلیه چاه فاضلاب می‌تواند آن را دفع نماید و به دورن چاه سپتیک بریزد . ولی گهگاه هم منجر خفه کردن سیستم فاضلاب و گرفتگی ان خواهد شد .

گرفتگی توالت

۲ – انداختن دستمال کاغذی در توالت :

عمده اشخاص برای رعایت بهداشت ار دستمال کاغذی در دستشویی استفاده می نمایند و سوای دقت به گرفتگی چاه توالت ان را به باطن چاه می اندازد . این دستور هم سبب رفتگی چاه خواهد شد . خوب تر است با قرار دادن یه سطل زباله در دستشویی به‌این دستور در خانه خویش خاتمه دهید تا مبتلا دردسرهای تخلیه چاه نشوید

۳ – به حداقل رساندن چیز هایی که در توالت قرار داده اید :

قفسه ی داخل سرویس بهداشتی بایستی صرفا مشتمل بر چیزهای لازم باشد . عملکرد نمایید قفسه و یا این که طاقچه ی دورن دستشویی را دقیقا بالای کاسه دستشویی قرار ندهید . سقوط هرچیزی مثل صابون و یا این که مواد شستشو ی دیگر به داخل کاسه دستشویی سبب گرفتگی آن خواهد شد .

۴ – راه صحیح بازکردن رفتگی دستشویی را یاد بگیرید :

شیوه های مطلوب و موءثر متعددی برای باز کردن گرفتگی دستشویی وجود دارا‌هستند که بایستی ان ها را یاد بگیرید تا در موقعیت واجب نیازی به شرکتهای تخلیه چاه نداشته باشد . لوله بازکنی در میدان دکتر فاطمی (میدان جهاد) تهران فوری

۵ – به بچه های خود آموزش های لازم را بدهید :

گهگاه کودک ها با بردن لوازم بازی های خویش به دسشویی یا این که حمام و بی احتیاطی سبب گرفتگی چاه دستشویی میشوند . می بایست به ان ها آمزش بدهید که هیچ وسیله ای را به دورن چاه سرویس بهداشتی نیندازند . و از آن‌ها بخواهید اثاثیه بازی های خود را به دسشویی نبرند .

افتادن صابون در چاه توالت

نگهداری صابون در طاقچه های بالای دستشویی موجب می شود مشکلی مانند افتادن صابون در چاه دستشویی به وجود آید .
لوله بازکنی تهران , کمپانی لوله بازکنی

صابون های سخت و بزرگ برهه زمانی وقتی متعددی طول میکشد تا در لوله های سرویس بهداشتی پاک شود و رویه لوله ای دستشویی بازشود . شاید شما بازه زمانی هاست که منتظر رفع گرفتگی دستشویی هستید البته هنوز آب به سختی پایین میرود .

صبر کردن برای آب شدن صابون یا این که شکستن آن احتمالا ایام یا این که هفته ها به ارتفاع بینجامد که در ین موقعیت در شرایطی که یک سرویس بهداشتی بیشتر در خانه نداشته باشید وضعیت را برای شما سختر می نماید . لوله بازکنی جنوب تهران , لوله بازکنی شمال تهران

چنانچه صابون در جزء لوله که آب در آن تجمع یافته است گیر کرد‌ه باشد خیلی زود حل خواهد شد . ولی در صورتی در بخش های دیگر باشد یاری گرفتن از آب میتواند به شما در بازکردن لوله ی سرویس بهداشتی یاری دهد .

گرفتگی توالت چاه بازکنی بلوار استاندارد گرگان شبانه روزی

روش های موثر برای حل کردن صابون در لوله ی دستشویی :

برای از میان بردن صابون گیر کرده در چاه سرویس بهداشتی یکسری کتری آب جوش را در چاه توالت تخلیه نمایید . داغ بودن آب در قابل انعطاف شدن صابون و رفع گرفتگی سرویس بهداشتی مفید خواهد بود . لوله بازکنی راس تهران , لوله بازکنی شرق تهران

در صورتی‌که صابون به راحتی در لوله از دربین نرفت قادر است با یاری فنر لوله بازکنی که یک دستگاه پرکاربرد در شرکت های لوله بازکنی هست صابون را شکسته و آن را در راستای لوله ی دارای اهمیت ساماندهی فرمایید . چنانچه فنر لوله بازکن در دست ندارید می‌توانید یک فنر لوله بازکن خانگی بسازید .

برای ساخت فنر لوله بازکن می‌توانید از یک جالباسی استفاده فرمایید . جالباسی آهنی را بازکرده و سر آن را با دستمال پیچیده و با نوار چسب سفت فرمایید و آن‌گاه آن را به داخل لوله دستشویی بفرسید . در حالتی‌که نتوانستید صابون را بیابید و چیره به شکستن آن نشدید میتوانید از یک لوله کش امداد بگیرید .

لوله کش با ابزارهای لوله بازکنی و مته های منحصر بدون آسیب رساندن به لوله ی دستشویی هر گونه گرفتگی را برطرف خواهند نمود . لوله بازکنی منطقه بیست و دو شبانه روزی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *