لوله بازکنی در مقدم

بازکردن لوله فاضلاب سرویس بهداشتی به کمک مواد شوینده

چگونه با استفاده از موارد شوینده به رفع گرفتگی لوله فاضلاب کمک کنیم؟

سروکار داشتن با سرویس بهداشتی گرفته میتواند ناامیدکننده و گهگاه هم شرمندگی آور باشد . در حالتی‌که اقتدار پرداخت حقوق و دستمزد لوله بازکن را ندارید و قصد آوردن لوله بازکن برای رفع گرفتگی سرویس بهداشتی را ندارید با ما ملازم باشید . ریختن ریکا به باطن کاسه سرویس بهداشتی ملازم با کمی آب داغ شاید تمام کار لوله بازکن را برای شما انجام دهد و گرفتگی سرویس بهداشتی را رفع نماید . این خط مش در بازه زمانی عصر ۱۵ میتواند رفع گرفتگی سرویس بهداشتی شمارا به اتمام برساند . فارغ از هزینه مازاد و به راحتی می توانید گرفتگی سرویس بهداشتی را رفع نمایید . رفع گرفتگی سرویس بهداشتی در خانه!

مواد مایحتاج

• آب داغ

ریکا

• تلمبه دستی

• کتری یا این که قابلمه دو نوع

گرفتگی توالت

مراحل انجام کار

تخلیه چاه و لوله بازکنی در شهرک آزمایش فوری

– یک کتری آب را با حرارت نادر گرم نمایید . برای این کار می توانید از قابلمه‌های دو نوع هم به کارگیری نمایید .

هنگامی آب را داغ می کنید دقت داشته باشید که هر ۱۶ فنجان برابر یک گالن است .

– حدود نصف فنجان ریکا باطن لوله فاضلاب سرویس بهداشتی بریزید . اذن دهید ریکا برای ۱۰ دقیقه باطن لوله فاضلاب باقی بماند . ریکا به تنهایی شاید رفع گرفتگی سرویس بهداشتی را انجام دهد .

پیشین از به جوشیدن آب , کتری یا این که قابلمه را بردارید . حبابهای تشکیل‌شده در کف قابلمه علامت آستانه جوشیدن آب است .

– آب را سریعا به باطن لوله فاضلاب سرویس بهداشتی بریزید . در حالتی‌که کاسه سرویس بهداشتی پرشده و در هم اکنون رمز ریز شدن است , نخست با به کارگیری از لوله بازکن دستی عملکرد نمایید آب باطن کاسه سرویس بهداشتی را مقداری پایین‌تر ببرید .

دقت داشته باشید که آب جوش را تنها باطن لوله فاضلاب سرویس بهداشتی بریزید و به هیچ عنوان آن را باطن کاسه سرویس بهداشتی نریزید زیرا شاید موجب شکاف میل کردن کاسه سرویس بهداشتی شود .

در حالتی‌که گرفتگی سرویس بهداشتی بعداز ریختن آب داغ با ذیل رفتن از زهکش برطرف نشد , چندبار از لوله بازکن دستی ( تلنبه لوله بازکن ) به کارگیری نمایید . با لوله بازکن دستی روی رخنه‌ زهکش را تماما بپوشایند و تلمبه را چندبار فشار دهید . در حالتی‌که گرفتگی سرویس بهداشتی رفع نشد , فرایند را چندبار دیگر تکرار نمایید . تخلیه چاه و لوله بازکنی اوین شمال تهران فوری

چگونه گرفتگی توالت را همانند یک لوله کش رفع کنیم!؟ مقایسه ی قیمت های لوله بازکنی

– هنگام به کارگیری از لوله بازکن دستی بایستی توجه نمایید .

– هنگام کشیدن سیفون شاید متوجه گردید که آب محل ورود طولانی تر شاید منجر لبریز شدن کاسه سرویس بهداشتی شود . در این صورت شیر آب قرار گرفته در پشت سرویس بهداشتی را ببندید .

در حالتی‌که گرفتگی سرویس بهداشتی تا ۳۰ دقیقه بعد از آن رفع نشد و آب باطن کاسه سرویس بهداشتی باقی ماند بایستی از یک لوله بازکن یاری بگیرید . تخلیه چاه و لوله بازکن ظفر شمال تهران فوری

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *